منوي خدمات سازمان را در ارتباط با شرح وظايف سازماني چگونه ارزيابي مي کنيد؟

 تایید  تعداد آرا: 94 نتيجه
IP شما: 3.226.97.214

بيانيه مشارکت هاي عمومي

بيانيه راهبرد مشارت هاي عمومي
راهبرد مشارکت هاي عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان

 
   

در راستاي اجراي ماده 9 تصويب نامه شماره 1127128 مورخ 1395/12/28 شوراي عالي اداري موضوع حقوق شهروندي در نظام اداري با عنوان"حق اظهار نظر آزاد و ارائه پيشنهادات در مورد تصميمات و فرايند هاي اداري" سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان  راهبرد مشارکت شهروندان در تصميمات و فرايندهاي سازمان را به شرح ذيل اعلام مي نمايند:

سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

بازديد کنندگان محترم مي توانند علاوه بر استفاده از سامانه هاي ارتباط دولت و مردم بمنظور ارسال نقطه نظرات ، پيشنهادات، انتقادات و شکايات خود از ابزارهاي پورتال سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان به تناسب موضوع استفاده نمايند :

  • پايگاه اطلاع رساني سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان به نشاني mpo-hm.ir 
  • زير بخش هاي مختلف پورتال سازمان  شامل 8 زير سايت معاونت و مديريت هاي سازمان
  • بخش ارتباط با ما، شماره هاي تماس مستقيم ، داخلي و شماره هاي نمابر سازمان 
  • ابزار نظر سنجي آنلاين و شرکت در راي گيري
  • ثبت نظرات ، پيشنهادات و يا انتقادات در خصوص محتوي منتشر شده در تارنما
  • ثبت نظرات درمورد اخبار ، اطلاعيه ها ، قوانين و مقررات
  • ثبت شکايات در مورد نحوه دريافت خدمات 
  • ارتباط مستقيم با رياست سازمان
  • صفحه ويژه مشارکت ها براي دريافت نظرات مردمي
  • پست الکترونيکي سازمان info@mpo-hm.ir

 


 مي توانيد ديدگاه خود را بر روي هر مطلبي بيان کنيد. کافي است در انتهاي همان مطلب بر روي گزينه ديدگاه شما کليک کنيد.

 مي توانيد از طريق منوي ارتباط با ما و صفحه مشارکت ها ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.

ارسال به دوستان | | دیدگاه شما   تعداد بازدیدکنندگان این صفحه : 76